ԵՐԱՇԽԻՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ
- Երաշխիքային սպասարկումը իրենից ներկայացնում է տեխնիկայի վերանորոdգում
Երաշխիքային սպասարկումը իրականացվում է 40 օրվա ընթացքում:
Ապրանքը տեղափոխելու ծախսերը կատարում է գնորդը:
- Արտադրանքի վրայից բացակայում են երաշխիքային պիտակները կամ գործարանային համարը:
- Արտադրանքը տուժել է տարերային աղետից:
- Խախտվել են շահագործման կանոնները:
- Կատարվել է սարքի անհամապատասխան կամ անկանոն էլեկտրական սնուցում:
- Առկա են մեխանիկական ազդեցության հետքեր:
- Սպասարկումը կատարվել է ինքնուրույն կամ երրորդ անձի կողմից: Երաշխիքը չի տարածվում սնուցման բլոկի եւ մարտկոցի վրա:
- Մոնիտորին (նոթբուքի կամ համակարգի) առկա է չգործող պիքսել եւ մինչև 3 հատը համարվում է նորմայի մեջ:
- Երաշխիքը չի գործում ծրագրային ապահովման վրա:
- Սպասարկման կենտրոն պարտավոր է մոտեցնել հաճախորդը
- Սերվիս կենտրոն ներկայացնելուց հետո դիագնոստիկ աշխատանքը տևում է 1-5 օր, որից հետո այն կարող է երկարացվել սպասարկվողի կողմից:
- Երաշխիքային կտրոնի բացակայության դեպքում երաշխիքային սպասարկում չի իրականացվում, իսկ երաշխիքային կտրոնը չի վերականգնվում: