ԵՐԱՇԽԻՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

  • Երաշխիքային սպասարկումը իրենից ներկայացնում է տեխնիկայի վերանորոdգում

 

          Երաշխիքային սպասարկումը իրականացվում է 40 օրվա ընթացքում: 

          Ապրանքը տեղափոխելու ծախսերը կատարում է գնորդը:

 

  1. Արտադրանքի վրայից բացակայում են երաշխիքային պիտակները կամ գործարանային համարը:
  2. Արտադրանքը տուժել է տարերային աղետից:
  3. Խախտվել են շահագործման կանոնները:
  4. Կատարվել է սարքի անհամապատասխան կամ անկանոն էլեկտրական սնուցում:
  5. Առկա են մեխանիկական ազդեցության հետքեր:
  6. Սպասարկումը կատարվել է ինքնուրույն կամ երրորդ անձի կողմից: Երաշխիքը չի տարածվում սնուցման բլոկի եւ մարտկոցի վրա:
  7. Մոնիտորին (նոթբուքի կամ համակարգի) առկա է չգործող  պիքսել եւ մինչև 3 հատը համարվում է նորմայի մեջ:
  8. Երաշխիքը չի գործում ծրագրային ապահովման վրա:
  9. Սպասարկման կենտրոն պարտավոր է մոտեցնել հաճախորդը  
  10. Սերվիս կենտրոն ներկայացնելուց հետո դիագնոստիկ աշխատանքը տևում է 1-5 օր, որից հետո այն կարող է երկարացվել սպասարկվողի կողմից:
  11. Երաշխիքային կտրոնի բացակայության դեպքում երաշխիքային սպասարկում չի իրականացվում, իսկ երաշխիքային կտրոնը չի վերականգնվում:
Close
Close
Shop
0 Cart
Close

Զամբյուղ

Զամբյուղը դատարկ է

Շարունակել գնումները